.st0{fill:#FFFFFF;}

7 kritiska frågor för att skapa en kundorienterad företagskultur 

 2014-02-01

Av:  Heléne Ählberg

Jag läste precis ett intressant blogginlägg på HBR som reflekterade kring att en kundorienterad företagskultur är en fundamental faktor för framgångsrika företag. Inget nytt men med tanke på att den senaste Sverigestudien visade att kundtillfredsställelse inte ens fanns med på kartan avseende svenska värderingar så har vi ett jobb att göra. Här är 7 kritiska frågor ditt företag kan ställa sig för att skapa en mer kundorienterad kultur:

Hur framgångsrikt är just ditt företag på att skapa kundtillfredsställelse långsiktigt?

Läs hela artikeln här

Heléne Ählberg


Purpose Guide, Teal Expert

Lämna ett svar

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV!

Genom att anmäla dig samtycker du till e-postutskick från oss.
Dina uppgifter delges aldrig någon annan och du kan när som helst ta tillbaka ditt samtycke via en avregistreringslänk i varje mail.