fbpx

Jag läste precis ett intressant blogginlägg på HBR som reflekterade kring att en kundorienterad företagskultur är en fundamental faktor för framgångsrika företag. Inget nytt men med tanke på att den senaste Sverigestudien visade att kundtillfredsställelse inte ens fanns med på kartan avseende svenska värderingar så har vi ett jobb att göra. Här är 7 kritiska frågor ditt företag kan ställa sig för att skapa en mer kundorienterad kultur:

Hur framgångsrikt är just ditt företag på att skapa kundtillfredsställelse långsiktigt?

Läs hela artikeln här

About the Author

Follow me

Heléne Ählberg har mångårig erfarenhet av att stödja företag och organisationer i utveckling av organisation, strategi, verksamhet, ledningsgrupper, ledarskap och medarbetarskap. Erfaren förändringsledare samt coach och rådgivare för enskilda individer och företagare.


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}